Norish's FotoPage

By: Norish Wartie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 1-May-2009 18:13 Email | Share | Bookmark
Majlis Pertunangan Anak Sedara Aku

ni la bakal pengantin nanti..
hantaran sebelah lelaki untuk perempuan
hantaran pihak perempuan untuk lelaki
separuh dari wang hantaran yang akan dibwa nanti
closeup brg hantaran.. ni towel
bekas cincin je la yang tinggal.. cincin dah pakai
buah2an..
sireh junjung..
yang kain suit..
coklat.. untuk sebelah lelaki..
kek.. dlam kotak sebab dorg nak blik jauh
portpuri dan cincin utk lelaki
kain baju melayu
buah-buahan
sireh junjung
ni gambar dia ngan tunangnya.. org machang kelantan
tersengeh je dua org nie..
sepadan tak?
tengok tu jelingannya...
ni masa dorg bergambar dgn keluarga sebelah lelaki..
ni aku la dgn bakal pengantin.. hehehe..
yang nie anak aku yang adik dgn papanya..
yang ni lak yang abang dengan neneknya..
antara sedara mara yang hadir..
yang ni adik pada bakal pengantin.. ni pun solo lagi nie
ni ketika bergambar dengan family sebelah perempuan..
yang nie gambar dengan ibubapa lelaki dan perempuan
Hari aku ke Klang menhadiri majlis pertunangan anak sedara aku.. tunangnya tue budak kelantan..
dorg masa tunang je dah bagi separuh dari duit hantaran tue.. hantaran anak sedara aku nie 7k.. so pihak lelaki dah bawa td dalam 3k.. senang la yek nak wat belanja beli brg kan.. hehehe..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net